Kako se vam zdi delo v skupinah? Ste se ga v šoli vedno veselili in je bilo fajn pomislilit, da imamo dejansko vsi enak problem, katerega poskušamo skupaj rešiti? Prav gotovo. Enako so tudi skupinske inštrukcije. V kolikor smo kdaj potrebovali pomoč ali pa se je naš otrok znašel pred tem, da jo potrebuje, bomo seveda najprej pomilslili na inštrukcije, sja vemo, da gre za najbolj učinkovito metodo pomoči in učenja. In zato ne bomo oklevali, ter se bomo odločili najeti strokovnjaka ali strokovnjake, ki bodo pomagali našemu otroku do zahtevanega znanja, na njemu najbolj prijazen način.
Kar je super, je da v skupinskem delu več možnosti za to, da vsak sodeluje, da vsak ve, da ni edini in ker vemo, da če nismo edini, ki imamo določen problem, ga lažje sprejmemo in se z njim tudi spopademo. Nekako dobimo pogum, moč in voljo, da nam uspe tisto kar nam morebiti dela trenutni problem.
In tako so inštrukcije v skupinah odlična priložnost, tako za otroka kot tudi za inštruktorja, da dosežemo različne cilje.
Cilj inštrukcij je pridobiti dovolj znanja, to ne pomeni, da so inštrukcije zagotovilo odlične ocene, seveda ne, je pa seveda tudi to zaželjenjo, pač pa je predvsem možnost, da pridobimo dovolj znanja, da uspešno opravimo preverjanje znanja.
Običajno so skupinske inštrukcije v času, ko smo na »voljo« vsi oziroma imamo takrat čas. In običajno so skupine sestavljene iz posameznikov, kateri imajo enak ali vsaj podoben problem. Ker bi sicer bilo težko vsakemu posebej zagotoviti dovolj pozornosti, tako pa se lahko inštruktor osredotoči zgolj na določen problem, katerega potem skupaj rešujemo. Je pa seveda tudi možno, da bodo nekateri dojeli stvar hitreje kot drugi, kar pa ni nič narobe, če ne bomo eden teh. In se bo inštruktor posvetil še posebej tem, ki snovi še niso dojeli.
Kakorkokoli, najbolj pomembno bo, da rešimo nastalo situacijo in uspešno opravimo šolanje.