Postopek izdelave spletne trgovine

Posted by

Če imate idejo za prodajo svojih izdelkov na spletu, potrebujete spletno trgovino, ki je prilagojena vašim potrebam in ciljem. V podjetju, katerega dejavnost je izdelava e-trgovin, vam nudijo celovito storitev izdelave spletne trgovine, ki zajema vse faze od načrtovanja do objave. Poleg tega vam nudijo tudi podporo, gostovanje, vzdrževanje in digitalni marketing za vašo spletno trgovino. Njihov cilj je, da vam izdelajo spletno trgovino, ki ni samo lepa, ampak tudi učinkovita in prodajna.

Določite svoje cilje in želje

Preden začnejo z izdelavo spletne trgovine, se z vami sestanejo in pogovorijo o vašem poslovanju, izdelkih, konkurenci in ciljni publiki. Na podlagi tega vam svetujejo, kako najbolje zasnovati vašo spletno trgovino, da bo ustrezala vašemu trgu in vašim strankam. Skupaj z vami določijo tudi cilje, ki jih želite doseči s spletno trgovino, kot so povečanje prodaje, prepoznavnosti ali zvestobe. Pri tem upoštevajo tudi vaše želje glede funkcionalnosti in oblikovanja vaše spletne trgovine.

Krepitev blagovne znamke z rešitvami za e-trgovino.

Načrtujte svojo spletno trgovino

Na podlagi dogovorjenih ciljev in želja začnemj z načrtovanjem vaše spletne trgovine. Pri tem uporabljajo smernice za dobro uporabniško izkušnjo, tehnično optimizacijo in privlačen dizajn. Pri načrtovanju upoštevajo tudi posebne zahteve glede povezave s računovodskim sistemom, načina plačila, dostave in drugih elementov, ki so pomembni za vaše poslovanje.

Izdelajte svojo spletno trgovino

Ko je načrtovanje končano, preidejo na izdelavo vaše spletne trgovine. To fazo razdelijo na tri dele: izdelava dizajna, programiranje in testiranje. Izdelava dizajna zajema oblikovanje grafičnih elementov vaše spletne trgovine, kot so logotip, barve, tipografija in ikone. Programiranje zajema razvoj funkcionalnosti vaše spletne trgovine, kot so katalog izdelkov, košarica, naročanje, plačevanje in sledenje pošiljk. Testiranje zajema preverjanje delovanja vaše spletne trgovine na različnih napravah in brskalnikih ter odpravljanje morebitnih napak ali težav.

Preberite si še naslednji članek: Seznanite se s prednostmi e-poštnega gostovanja

Večja in bolj resna podjetja praviloma uporabljajo e-poštne naslove na lastni domeni. Ustvarjanje e-poštnih predalov je najpreprostejše z uporabo paketa gostovanja, posebej zasnovanega za učinkovito gostovanje elektronske pošte.

Objavite svojo spletno trgovino

Ko je vaša spletna trgovina pripravljena za objavo, potrebujete domeno, ki je spletni naslov vaše spletne trgovine. Če že imate registrirano domeno, jo lahko uporabite za svojo spletno trgovino. Če je nimate, vam lahko pomagajo pri nakupu domene preko storitve Google Domains. Ko imate domeno, preselijo vašo spletno trgovino iz testnega na produkcijski strežnik in jo objavijo na spletu.

Z izdelavo spletne trgovine pa se njihovo delo ne konča. V podjetju vam nudijo tudi stalno podporo, gostovanje in vzdrževanje vaše spletne trgovine. Poleg tega vam pomagajo tudi pri promociji vaše spletne trgovine preko digitalnega marketinga. Na ta način vam zagotavljajo, da bo vaša spletna trgovina vedno delovala brezhibno in dosegala želene rezultate.

Članki iz iste kategorije: