Danes je velika večina našega dela odvisna od računalnika. Lahko je tudi tablica, pametni telefon ali druga računalniška naprava, ki jo potrebujemo, da uspešno prebijemo poslovni dan. Po drugi strani pa imajo te naprave vedno večji vpliv v naših osebnih življenjih. Na njih shranjujemo slike s počitnic, videe, ter ostalo vsebino. Problem nastane, ko se katera izmed teh naprav pokvari in izgubimo dostop do naših podatkov. V tem primeru potrebujemo popravilo računalnikov, kjer nam bodo našo napravo spet usposobili.
Kazalo:
Prvi znaki okvare
Večina naprav se ne pokvari, kar takoj, ampak lahko opazimo po nekaterih znakih, da nekaj ni v redu. Če smo malo pozorni, lahko te znake prepoznamo po:
- Naprava se zaganja počasi
- Počasno delovanje operacijskega sistema
- Pogosto izpisovanje kod napak na zaslonu
- Zaustavitve sistema, modri zasloni in podobne napake
To so samo nekateri od znakov, da je z našim računalnikom, pametnim telefonom tablico ali drugo naprave lahko kaj narobe.
Kdaj potrebujemo popravilo
Popravilo računalnikov zajema popravilo vseh komponent računalnika, neglede na to kaj je narobe. Velikokrat se zgodi, da samo majhna napaka na eni izmed komponent nam onesposobi napravo. Najbolj pogoste napake so:
- Napake s napajalnikom
- Napake s trdim diskom ali SSD-jem
- Strojne težave s pomnilnikom
- Okužbe z virosom
- Nepravilno delujoči gonilniki
- Izguba podatkov na spominskem mediju (trdi disk, SSD, spominska kartica, USB)
Dostikrat se tudi zgodi, da je sam uporabnik kriv za napako. Tako lahko obisk okužene spletne strani ali antivirus, ki ni aktiviran povzroči veliko težav. Vedno bodimo tudi previdni na programsko opremo, ki jo nameščamo na računalnik, saj je lahko okužena z virusom ali pa nekompaktibilna z našim operacijskim sistemom in drugimi aplikacijami.
Kako poiščemo pomoč?
Ko potrebujemo popravilo računalnikov, se lahko obrnemo k iskanju na splet. V naš najljubši spletni iskalnik lahko vtipkamo popravilo računalnikov. Tako bomo imeli izpisanih veliko različnih podjetij, ki nam lahko pomagajo. Za hitrejše in bolj učinkovito popravilo vedno svetujemo, da serviserju povemo:
- Kaj smo počeli, ko je nastala težava
- Katere programe smo namestili na računalnik
- Koliko ljudi je uporabljalo računalnik
- Kaj smo počeli na računalniku (narava dela)
- Kateri antivirus imamo nameščen
Vedno predlagamo, da si izdelamo varnostne kopije vsega, kar počnemo. S tem si bomo močno znižali stroške v primeru, da potrebujemo povrnitev podatkov, saj jih ne bo potrebno reševati s pokvarjenega trdega diska ali SSD-ja.
Pregled in analiza medija vam omogoča da bo cena reševanja vaših podatkov poštena na čas vloženega dela in zahtevnost reševanja podatkov. Preberite več …