Vsak skrben lastnik spletne strani slednjo sem ter tja obišče in preveri, če vse deluje, kot mora. To je še posebej pomembno, ko imamo nameščen CMS sistem in vključene avtomatske posodobitve. Poleg samega jedra sistema se lahko posodabljajo tudi vtičniki in grafična predloga, prav vsaka posodobitev pa lahko privede do določenih težav, v najslabšem primeru do popolnega nedelovanja strani.Če ste opazili, da vaša stran ne deluje, hitro preverite, kaj bi lahko bilo narobe. Ker gre v večini primerov za težavo s kakšnim izmed nameščenih vtičnikov, spremenite posamezna imena map le-teh in preverite, če stran zdaj deluje. V kolikor imate nameščen vtičnik za predpomnjenje, ga med preverjanjem izključite.
Razlog, da ob obisku spletne strani naletite na »praznino«, pa je lahko tudi drugje. Ni nujno, da je nekaj narobe z vašo spletno stranjo, krivo je lahko tudi spletno gostovanje. Možnih je kar nekaj razlogov, ki lahko privedejo do nedelujoče spletne strani.
1. Če je težava na strani gostovanja, se je najverjetneje pripetil neljubi dogodek, da strežnik ne deluje, kot bi moral. Večina ponudnikov gostovanja zagotavlja vsaj 99 % zanesljivost delovanja, kar torej ne pomeni, da bo strežnik vedno deloval. Sem ter tja, običajno zares redko, je strežnik potrebno resetirati ali na njem opraviti pomembnejšo posodobitev. Priporočamo vam, da počakate 10 minut in nato ponovno preverite, če stran ponovno deluje.
2. Drugi razlog, da spletno gostovanje ne deluje, je lahko prekoračitev resursov. Ali vaša spletna stran zavzame ogromno prostora? Ste pred kratkim nalagali zelo velike datoteke? Čeprav je pri paketu gostovanja morda pisalo, da imate na voljo neomejeno prostora, to povsem ne drži, saj je vsak strežnik omejen s prostorom. Prekoračite lahko tudi mesečni prenos podatkov. Preverite, ali ste na kontaktni e-naslov prejeli obvestilo ponudnika gostovanja, da ste prekoračili katero izmed omejitev.
3. Če bo ponudnik gostovanja zaznal, da je vaša spletna stran okužena, vam bo gostovanje kar se da hitro izključil. Odvisno sicer od same okužbe – v nekaterih primerih bo dovolj, da blokira tujino (tujim obiskovalcem bo ogled spletne strani onemogočen). In kaj v primeru, ko je vaša stran postala tarča napada? Obrnite se na ponudnika gostovanja in ga vprašajte, kako naprej. Skoraj zagotovo vam bo okužbo lahko očistil, vprašanje je le, ali vam bo to naredil brezplačno ali ne.
4. Imate na spletni strani objavljene občutljive tematike, npr. s področja spolnosti, iger na srečo, orožja ali ponarejenih farmacevtskih izdelkov? Če vam je spletno gostovanje prenehalo delovati, obstaja visoka verjetnost, da je blokada povezana s »prepovedano« tematiko spletne strani.
5. Ste zagotovo plačali račun za podaljšanje storitev? Preverite svoj e-poštni nabiralnik ali pa se vpišite v naročniški center. Pri preverjanju e-pošte za vsak slučaj poglejte še »spam« pošto, saj se včasih zgodi, da pomembna pošta konča prav tam.
https://www.youtube.com/watch?v=n7rzi2hGAzA