Izdelava spletnih trgovin od začetka do konca

Posted by

Spletne trgovine niso od včeraj.
Vprašajmo se takole – ko brskate po spletu in iščete različne izdelke, ki bi jih morda potrebovali ali si jih preprosto le želite, kaj je glavni razlog, da se odločite za nakup? Ena od bistvenih reči je za vsakogar seveda cena, pa tudi stroški dostave in verjetno dostavni čas.Izdelava spletnih trgovin Vendar pa so pri nakupu preko spleta pomembne tudi mnoge druge reči. Ena od njih je zagotovo spletna stran, kjer ste izdelek v prvi vrsti našli. Izdelava spletnih trgovin je v zadnjih letih doživela izjemen razcvet in gotovo je, da se bo ta trend nadaljeval tudi v prihodnjih letih.

Spletna stran ni enako spletni trgovini

Izdelava spletne trgovine

Še pred nekaj leti je bila izdelava spletnih trgovin tabu za marsikoga, celo za podjetja, ki so se profesionalno ukvarjala z izdelavo spletnih strani. A od navadne strani, do spletne trgovine je dolga in trnova pot. Razlika je velika – spletna stran, sploh enostavnejša, ne potrebuje nujno v ozadju podatkovne zbirke iz katere bi črpala podatke. Za sam prikaz teksta, slik ter multimedijskih posnetkov zadošča že preprost dokument narejen v HTML kodi in shranjen na spletnem strežniku. Več takšnih dokumentov pomeni več strani oziroma podstrani, te pa med seboj povežemo s hiperpovezami, ki so lahko narejene preko gumbov, menije, slik ali teksta. Možnosti je torej veliko in sliši se preprosto, a še vedno gre za navadno spletno stran, ki jo lahko tudi sami naredite v enem od programov preko interneta, denimo v Joomli ali WordPressu.

Programi za izdelavo

Sama izdelava spletnih trgovin poteka v drugih programih, večinoma v programu Woocommerce ali Magento, z njo pa se ravno tako lahko spopadete kar sami ali pa za ta namen najamete profesionalce. Izdelava spletnih trgovin poteka v več fazah. Začne se s kategorizacijo izdelkov ter izdelavo kategorij in vnosom posameznih izdelkov v trgovino. Urediti je potrebno zaključni del trgovine, ki omogoča nakup in plačilo.

Privabite kupce ali končajte v bankrotu

Ko je ta faza končana, se mora pričeti podjetje, ki izdelke prodaja ukvarjati s samo trgovino, v njej urejati zaloge, dodajati nove produkte in jim pripravljati slike in opise. Medtem se morajo strokovnjaki za SEO (optimizacija spletnih strani) ukvarjati s tem, da bodo v trgovino pripeljali kar največ obiskovalcev. S tem se samo podjetje ne more ukvarjati, saj za to nima sredstev, prav tako se s tem večinoma ne ukvarja nobeno podjetje, ki se ukvarja z izdelavo spletnih trgovin – izjemoma ponujajo to storitev, za katero pa so pravzaprav samo posredniki v poslu. Čeprav je ta del najpomembnejši, pa ga večina podjetij zanemarja in posledično s slabo prodajo ne pokrivajo stroškov. Drugi se zapletejo v posle z oglaševanjem, kjer pa se stroški oglaševanja hitro krepko povzpnejo, medtem ko se konverzija v prodajo še ni zgodila in se morda tudi ne bo.

Vas zanima tema “izdelava spletne trgovine cena“? Potem si preberite naš najnovejši članek na to temo.

Članki iz iste kategorije: